گارانتی مرجوعی فروشگاه دیجی کال۲۴(روش بازگرداندن کالا)

گارانتی مرجوعی خدمتی جدید از فروشگاه دیجی کال ۲۴

خریدی آسوده و مطمئن همواره از الویت‏‌های حرفه‌ای فروشگاه ما بوده، پس این مهم را وظیفه خود می‌دانیم تا در مسیر بهبود کیفی خرید شما هموطنان عزیز همواره کوشا باشیم.
پس از خرید ممکن است مشتریان محترم، با مشکلاتی روبرو شوند، فروشگاه دیجی کال ۲۴ در راستای رضایتمندی شما خدماتی را در نظر گرفته است. از آن جمله می‌توان به بازگشت کالا پس از خرید اشاره کرد.

نکته مهم : فروشگاه دیجی کال۲۴ صرفا بعنوان یک فروشگاه بوده و در واقع نقش یک رابط جهت ارتباط آسان بین مشتری و تامین کننده اصلی کالا را بر عهده دارد. تا کالا با حداقل افزایش قیمت بدست مصرف کننده برسد.لذا کلیه موارد مربوط به خدمات پس از فروش و گارانتی بر عهده شرکت تامین کننده اصلی کالا می باشد و مسئولیتی متوجه فروشگاه دیجی کال۲۴ نیست. در صورت نیاز مشتری به خدمات پس از فروش، فروشگاه دیجی کال ۲۴ زمینه ارتباط میان فروشنده اصلی و خریدار را فراهم می کند.لذا قبل از خرید در این خصوص با کارشناسان فروش ما مشورت کنید

شرایط عمومی
– تصمیم برای معاوضه حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، بوسیله تلفن به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
– این سرویس اشکال‏‏‌ های ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر عادی و متفاوت با توصیه سازنده کالا ، دستکاری و تعمیر توسط افراد غیرمجاز فروشگاه را شامل می‌شود.
– در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشگاه دیجی کال ۲۴ تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه دیجی کال ۲۴، تعویض و ارسال کالای جدید، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.

-در صورتیکه مشتری مایل به تعویض و یا خرید کالای دیگر نباشد،۳۰ درصد مبلغ کالا کسر شده و مابقی به حساب مشتری واریز می شود.

-هر مشتری فقط یکبار می تواند از این سرویس استفاده نماید.

کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه متعلقات به همراه کالا ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز یا تیپاکس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه بازگرداندن کالا در این سرویس بر عهده مشتری است.
– بسته خود را به آدرس: گیلان ، کومله ، ۲۴ متری(چهارراه) ، بلوار امام خمینی(ره) ، بن بست گلستان ۳ ، پلاک ۱۴۳ ، طبقه همکف – فروشگاه دیجی کال۲۴ ارسال کنید.

مطالب مرتبط

10 دیدگاه
  1. amirgame یکشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۲۱:۰۰ - پاسخ

    سلامميشه s10به من ۹۰۰ت بدين مشتريشم

    • admin شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۸:۵۵ - پاسخ

      سلام.خیر متاسفانه امکانش نیست

  2. فرهاد سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۰۷:۳۶ - پاسخ

    باسلام
    برای خرید از سیت شما هزینه پس از رسیده یانه باید پیشاپیش آنلاین هزینه رو بدیم بعد شما ارسال میکنید؟
    باتشکر فراوان….

    • admin سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۲ - پاسخ

      سلام. سایت دارای درگاه پرداخت انلاین هست. بعضی کالاها امکان پرداخت درب منزل دارن. با کارشناس فروش به شماره ۰۹۲۱۶۸۶۵۶۶۱ از طریق تلگرام یا واتساپ هماهنگ کنید

  3. hassan rabiee شنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۰۰:۳۷ - پاسخ

    سلام.باتوجه به تعطيلي هاي اخير،كالاي خريداري شده چگونه وچندروزه تحويل خريدارميگردد؟

    • admin یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۲۱:۲۲ - پاسخ

      سلام.از طریق پست.مدت زمانش بستگی به اداره پست دادره

  4. محمد پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۰۷:۴۰ - پاسخ

    سلام سایلنسر اگزور خودرو میخواستم بدونم روی موتور هم جواب میدهد

    • admin شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۰۲:۲۴ - پاسخ

      سلام. اگه به لوله اگزوزش بخوره بله جواب میده

  5. مرتضی بزرگوار شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ در ۲۱:۱۶ - پاسخ

    سلام. سایت شما باهمین کالاها فعاله یانه؟

    • admin یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در ۰۹:۰۳ - پاسخ

      سلام. بله. با توجه به نوسانات بازار، همیشه قبل از خرید هر محصول از موجودی دقیق یا قیمت روز و… استعلام بگیرید و یا اگر سوالی دارید بپرسید و بعد اقدام به خرید کنید

دیدگاهی بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد