سوالات متداول

چگونه می توانم از “قوانین و مقررات” فروشگاه شما مطلع شوم؟

با کلیک بر روی >> دیدن قوانین و مقررات << میتوانید ضوابط فروشگاه دیجی کال۲۴ را ببینید. توصیه می شود قبل از خرید حتما مطالعه گردد

آیا میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

در حال حاضر خیر

پرداخت اینترنتی به چه صورت می باشد ؟

کاربران دیجی‏‌کال۲۴ می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی و یا کارت به کارت ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و از قبض واریزی خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۲۱۶۸۶۵۶۶۱ در تلگرام یا واتساپ ارسال نمایید. پس از ارسال عکس سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 

برای پرداخت اینترنتی شما به موارد ذیل نیاز دارید:

  – شماره کارت  (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )

  – رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
   – CCV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )

   – تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

– مشتری میبایست از طریق شماره کارت بانکی که حساب آن به نام خریدار میباشد مبلغ کالا را واریز نماید. (در خصوص افراد زیر ۱۸ سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.) 
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت خریدار عودت خواهد شد.
– در صورتی که خرید از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری کشف شود، دیجی‌کال۲۴ مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
–  از طریق تلگرام و یا واتساپ و یا پیامک به شماره ۰۹۲۱۶۸۶۵۶۶۱ ، درخواست خود را اطلاع دهید.

–  پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری و یا جزییات سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

۱٫ کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی کال۲۴ ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .

۲٫ علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

۳٫ پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، کالای شما تعویض میشود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.

در صورت خودداری شما از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد دیجی کال۲۴ در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت دیجی کال۲۴ در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

به شماره ۰۹۲۱۶۸۶۵۶۶۱ در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید و میتوانید از طریق کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز از  روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود مطلع شوید.

ارسال از طریق تیپاکس
تیپاکس ضمن سرعت بالا و هزینه کم، ریسک بسیار پایینی داشته و از شرکت های مورد اعتماد ما میباشد.
تیپاکس بیش از ۱۰۰ شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.
همچنین با داشتن کد رهگیری می توانید از طریق تماس با شرکت تیپاکس محموله خود را رهگیری فرمائید.

ارسال از طریق پست پیشتاز:

  این روش مطمئن ترین روش پیشنهادی ما بوده و زمان تحویل مرسوله  یک الی سه روز کاری می باشد.
ضمنا در این روش میتوانید به راحتی با مراجعه به لینک زیر مرسوله خود را بصورت لحظه ای رهگیری فرمائید.

http://itemtraking.post.ir

ارسال از طریق باربری: 

این روش تنها زمانی انجام می شود که از طرف خود مشتری پیشنهاد گردد .این روش  جزء روش های پس کرایه ( پرداخت هزینه هنگام تحویل مرسوله) می باشد.

ارسال از طریق تعاونی های مسافر بری:

این روش تنها زمانی انجام می شود که از طرف خود مشتری پیشنهاد گردد این روش یک روش پس کرایه ( پرداخت هزینه هنگام تحویل مرسوله) می باشد و شخص گیرنده با مراجعه با انبار تعاونی مربوطه کالای خود را دریافت کند.

مدت زمان تحویل کالا چند روزه می باشد :

بطور پیش فرض مدت زمان رسیدن کالا بدست شما دو الی سه روز کاری می باشد . اما با توجه به اینکه کالاها از انبارهای مختلف در سراسر کشور برای شما ارسال می گردد بعضا ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. بنابراین اگر کالایی را برای تاریخ خاصی می خواهید حتما قبل از سفارش با کارشناسان ما مشورت کنید. بدیهی است اگر کالایی بدون هماهنگی خریداری گردد و با دلایلی مثل : چون کالا در موعد مقرر نرسیده آنرا نمیخواهم. از قبول کالا اجتناب کنید فروشگاه دیجی کال۲۴ هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما و برگشت زدن مبلغ پرداختی ندارد.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه
  1. مرتضی جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۲۰:۲۴ - پاسخ

    چطوری میشه تو سایت ثبت نام کرد ؟؟؟؟ 🙁

    • admin دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۰۹:۳۰ - پاسخ

      سلام.نیازی به ثبت نام نمی باشد

دیدگاهی بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد