گارانتی مرجوعی فروشگاه دیجی کال ۲۴(روش بازگرداندن کالا)

گارانتی مرجوعی خدمتی جدید از فروشگاه دیجی کال ۲۴

خریدی آسوده و مطمئن همواره از الویت‏‌های حرفه‌ای فروشگاه ما بوده، پس این مهم را وظیفه خود می‌دانیم تا در مسیر بهبود کیفی خرید شما هموطنان عزیز همواره کوشا باشیم.
پس از خرید ممکن است مشتریان محترم، با مشکلات گوناگونی چون عدم تطابق کالا با انتظاراتشان روبرو شوند، فروشگاه دیجی کال ۲۴ در راستای رضایتمندی شما خدماتی را در نظر گرفته است. از آن جمله می‌توان به بازگشت کالا پس از خرید اشاره کرد.

شرایط عمومی
– تصمیم برای معاوضه حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، بوسیله تلفن به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
– این سرویس اشکال‏‏‌ های ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر عادی و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.
– در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشگاه دیجی کال ۲۴ تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه دیجی کال ۲۴، تعویض و ارسال کالای جدید، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.

-در صورتیکه مشتری مایل به تعویض و یا خرید کالای دیگر نباشد،۳۰ درصد مبلغ کالا کسر شده و مابقی به حساب مشتری واریز می شود.

-هر مشتری فقط یکبار می تواند از این سرویس استفاده نماید.

کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه متعلقات شامل جعبه و فاکتور به همراه کالا ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز یا تیپاکس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه بازگرداندن کالا در این سرویس بر عهده مشتری است.
– بسته خود را به آدرس: گیلان-لنگرود-کومله-میدان بسیج-جنب بیمه ایران-فروشگاه صداقت الکترونیک گیلان ارسال کنید.

مطالب مرتبط

0 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد